Rezerwacji on-line oraz płatności za pobyt można dokonać na naszej stronie. 

Uwaga! Cały proces rezerwacji i płatności realizowany jest w bezpiecznym, szyfrowanym połączeniu. Zwróć uwagę na symbol zamkniętej kłódki przy adresie strony! 

Proces rezerwacji realizowany jest "krok po kroku", co umozliwia dokonania rezerwacji w łatwy sposób. W razie problemów bądź wątpliwości, prosimy o kontakt.

Ważne: do momentu kliknięcia przycisku POTWIERDŹ REZERWACJĘ (pkt. 4), żadne dane dot. rezerwacji nie są zapisywane w systemie.

Aby dokonać rezerwacji, należy wykonać kilka prostych czynności (postępować zgodnie ze wskazówkami):

  1. Sprawdź dostępność terminów w wybranym domu - Bakalia lub Nol (na widoku kalendarza zazanaczone są dni, w których obiekt jest zarezerwowany)

  2. Wskaż w formularzu termin przyjazdu i wyjazdu oraz liczbę osób - dorosłych i dzieci łącznie (z wyłączeniem dzieci poniżej 4 roku życia), czyli liczbę miejsc sypialnych, które mamy przygotować. Nastęnie potwierdzić przyciskiem ZATWIERDŹ TERMIN
    Uwaga! System może nie pozwalać na wskazanie niektórych dat, jako dni przyjazdu lub wyjazdu z uwagi na ograniczenia pakietów (np. Boże Narodzenie, terminy wakacyjne).

  3. Wybierz opcje dot. pobytu, np. czy mamy przygotować krzesełko do karmienia, łóżeczko dziecięce, pakiet drewna na ognisko, itp. i zatwierdzić przyciskiem ZATWIERDŹ OPCJE
    Uwaga! Do kwoty pobytu automatycznie naliczana jest kaucja gwarancyjna, która jest zwracana (na warunkach określonych w Regulaminie obiektu Piaskowy Koń) do 3 dni od daty wyjazdu.

  4. Wprowadź swoje dane, zaakceptuj zaznajomienie się z Regulaminem oraz potwierdź inne wymagane zgody, wybierz formę płatności (Przelewy24, PayPal, przelew*), a także warunki płatności (rezerwując z wyprzedzeniem większym niż 7 dni, istnieje możliwość wpłacenia 40% zadatku i dopłacenia pozostałej kwoty do 3 dni przed przyjazdem). Zatwierdź przyciskiem POTWIERDŹ REZERWACJĘ.

  5. Sprawdź dane w podstumowaniu i kliknij ZAPŁAĆ. Ta czynność przekieruje Cię do systemu obsługi płatności on-line Przelewy24 (PayPro S.A) lub PayPal (w zależności od wybranej opcji)
    Po dokonaniu płatności powrócisz na stronę Piaskowy Koń i otrzymasz informację mailem dot. statusu transakcji.
    Status: "Oczekuje na płatność", oznacza, że nie dokonałeś jeszcze płatności lub nie została ona jeszcze potwierdzona przez system obsługi płatności.
    Status: "Zakończono", oznacza, że płatność została potwierdzona i termin jest dla Państwa zarezerwowany.
    W przypadku realizacji płatności on-line lub kartą potwierdzenie płatności realizowane jest bardzo szybko (maks. do 15 min).

W przesłanym mailu zawarte będą szczegółowe informacje dot. rezerwacji oraz instrukcje dot. dalszego postępowania.

Jeżeli dokonasz płatności zadatku, przed przyjazdem otrzymasz wiadomość z przypomnieniem o konieczności opłacenia pozostałej kwoty. Pamiętaj jednak, że opłacenia pozostałej częsci kwoty możesz dokonać w dowolnym momencie. Skorzystaj w tym celu z linku zawartego w mailu z potwierdzeniem.

*Rezerwacja on-line i płatność zwykłym przelewem

W trakcie procesu rezerwacji możesz wybrać, jako formę płatności, zwykły przelew bankowy. Informacje na temat numeru konta otrzymasz w wiadomości e-mail. Jest ona również dostępna na stronie po wybraniu tego sposobu płatności oraz Regulaminie obiektu Piaskowy Koń.

W takiej sytuacji będziemy oczekiwali 24 godziny na przelanie zadatku bądź pełnej kwoty za pobyt wraz z kaucją (we wskazanej w mailu wysokości). Przesłanie mailem potwierdzenia dokonania przelewu przyspieszy i ułatwi ten proces.

Po wpłynięciu środków - status transakcji zostanie zmieniony na "Zakończono" wraz z informacją o wysokości kwoty, która została wpłacona oraz kwoty, która pozostała do zapłaty.