Rezerwacji on-line oraz płatności za pobyt można dokonać na naszej stronie. 

Uwaga! Cały proces rezerwacji i płatności realizowany jest w bezpiecznym, szyfrowanym połączeniu. Zwróć uwagę na symbol zamkniętej kłódki przy adresie strony! 

Proces rezerwacji realizowany jest "krok po kroku", co umożliwia dokonanie rezerwacji w łatwy sposób. W razie problemów bądź wątpliwości, prosimy o kontakt.

Ważne: do momentu kliknięcia przycisku POTWIERDŹ REZERWACJĘ (pkt. 4), żadne dane dot. rezerwacji nie są zapisywane w systemie.

Aby dokonać rezerwacji, należy wykonać kilka prostych czynności (postępować zgodnie ze wskazówkami):

  1. Sprawdź dostępność terminów w wybranym domu - Bakalia lub Nol (na widoku kalendarza zaznaczone są dni, w których obiekt jest zarezerwowany)

  2. Wskaż w formularzu termin przyjazdu i termin wyjazdu oraz liczbę osób - dorosłych i dzieci łącznie (z wyłączeniem dzieci poniżej 4 roku życia o ile będą spać z rodzicami lub w łóżeczku turystycznym), czyli liczbę miejsc sypialnych, które mamy przygotować. Następnie potwierdzić przyciskiem ZATWIERDŹ TERMIN
    Uwaga! System może nie pozwalać na wskazanie niektórych dat, jako dni przyjazdu lub wyjazdu z uwagi na ograniczenia pakietów (np. Boże Narodzenie, terminy wakacyjne).

  3. Wybierz opcje dot. pobytu, np. czy mamy przygotować krzesełko do karmienia, łóżeczko dziecięce, pakiet drewna na ognisko, itp. i zatwierdzić przyciskiem ZATWIERDŹ OPCJE
    Uwaga! Do kwoty pobytu automatycznie doliczana jest kaucja gwarancyjna, która jest zwracana (na warunkach określonych w Regulaminie obiektu Piaskowy Koń) do 3 dni od daty wyjazdu.

  4. Wprowadź swoje dane, zaakceptuj zaznajomienie się z Regulaminem oraz potwierdź inne wymagane zgody, wybierz formę płatności (Przelewy24, PayPal, przelew*), a także warunki płatności (rezerwując z wyprzedzeniem większym niż 30 dni, istnieje możliwość wpłacenia 40% zadatku i dopłacenia pozostałej kwoty do 3 dni przed przyjazdem, z wyjątkiem terminów specjalnych**). Zatwierdź przyciskiem POTWIERDŹ REZERWACJĘ.

  5. Sprawdź dane w podstumowaniu i kliknij ZAPŁAĆ. Ta czynność przekieruje Cię do systemu obsługi płatności on-line Przelewy24 (PayPro S.A) lub PayPal (w zależności od wybranej opcji)
    Po dokonaniu płatności powrócisz na stronę Piaskowy Koń i otrzymasz informację mailem dot. statusu transakcji.
    Status: "Oczekuje na płatność", oznacza, że nie dokonałeś jeszcze płatności lub nie została ona jeszcze potwierdzona przez system obsługi płatności.
    Status: "Zakończono", oznacza, że płatność została potwierdzona i termin jest dla Państwa zarezerwowany.
    W przypadku realizacji płatności on-line lub kartą potwierdzenie płatności realizowane jest bardzo szybko (maks. do 15 min).

W przesłanym mailu zawarte będą szczegółowe informacje dot. rezerwacji oraz instrukcje dot. dalszego postępowania.

Jeżeli dokonasz płatności zadatku, przed przyjazdem otrzymasz wiadomość z przypomnieniem o konieczności opłacenia pozostałej kwoty. Pamiętaj jednak, że opłacenia pozostałej częsci kwoty możesz dokonać w dowolnym momencie. Skorzystaj w tym celu z linku zawartego w mailu z potwierdzeniem.

*Rezerwacja on-line i płatność zwykłym przelewem

** Terminy specjalne, oznaczone dokładnymi datami przyjazdu i wyjazdu (m.in. wakacje, ferie zimowe, majówka, długi weekend Boże Ciało, Wielkanoc, Boże Narodzenie, Sylwester) wymagają opłacenia pozostałej części kwoty do 30 dni przed przyjazdem.

 

Do płatności (na czas pobytu) doliczana jest kaucja w wysokości 400 zł (dom Bakalia) lub 600 zł (dom Nol)

W trakcie procesu rezerwacji możesz wybrać, jako formę płatności Przelewy24, PayPal lub zwykły przelew bankowy. W przypadku zwykłego przelewu, informacje na temat numeru konta otrzymasz w wiadomości e-mail. Jest ona również dostępna na stronie po wybraniu tego sposobu płatności oraz Regulaminie obiektu Piaskowy Koń.

W takiej sytuacji będziemy oczekiwali 24 godziny na przelanie zadatku bądź pełnej kwoty za pobyt wraz z kaucją (liczy się czas wpływu środków) lub potwierdzenia dokonania takiego przelewu (wysłanego mailem).

Po zaksięgowaniu środków lub przesłaniu potwierdzenia przelewu - status transakcji zostanie zmieniony na "Zakończono" wraz z informacją o wysokości kwoty, która została wpłacona oraz kwoty, która pozostała do zapłaty.