Regulamin obiektu „Piaskowy Koń”

data obowiązywania: od 2023-11-02

 

  • 1 Określenie Przedsiębiorcy

Właścicielem i administratorem serwisu internetowego dostępnego pod adresem: https://piaskowykon.pl jest Natalia Poniatowska-Wasiak prowadząca działalność agroturystyczną pod firmą Piaskowy Koń z siedzibą pod adresem 58-520 Mniszków 6A, adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. +48 609136056, dalej zwana Zarządcą.

 

  • 2 Definicje
  1. Obiekt - Piaskowy Koń – dom „Nol” oraz Piaskowy Koń – dom „Bakalia” oraz teren przyległy.
  2. Dom - Piaskowy Koń – dom „Nol” lub Piaskowy Koń – dom „Bakalia”, łącznie jako Domy.
  3. Piaskowy Koń – dom „Bakalia”: obiekt noclegowy (dom) zlokalizowany pod adresem 58-520 Mniszków 6b, Polska wraz z przyległymi instalacjami i wyposażeniem, zarejestrowany w gminnym rejestrze obiektów noclegowych (Urząd Gminy Janowice Wielkie, ul. Kolejowa 2, 58-520 Janowice Wielkie) pod numerem ewidencyjnym UH/2/2012 (janowicewielkie.pl).
  4. Piaskowy Koń – dom „Nol”: obiekt noclegowy (dom) zlokalizowany pod adresem 58-520 Mniszków 6c, Polska wraz z przyległymi instalacjami i wyposażeniem, zarejestrowany w gminnym rejestrze obiektów noclegowych (Urząd Gminy Janowice Wielkie, ul. Kolejowa 2, 58-520 Janowice Wielkie) pod numerem UH/2/2012 (janowicewielkie.pl).
  5. Infrastruktura towarzysząca: urządzenia zlokalizowane wokół obiektu noclegowego Piaskowy Koń, przeznaczone do użytku Gości, m.in. basen, grill, plac zabaw, meble ogrodowe, krzesła, leżaki, nasadzenia zieleni, elementy ozdobne, elementy zabezpieczeń.
  6. Rezerwacja: czynność polegająca na zamówieniu usługi zakwaterowania – pobytu krótkoterminowego Domach we wskazanym terminie, przy określonych parametrach dla określonej liczby osób.
  7. Rezerwujący: osoba dokonująca Rezerwacji lub zawiera umowę najmu Domów w imieniu swoim lub osoby trzeciej.
  8. Gość: każda osoba przebywająca w obiekcie noclegowym Piaskowy Koń – dom „Bakalia” lub dom „Nol”, korzystająca z noclegu w ramach zawartej umowy najmu, zgłoszona imiennie przy rezerwacji.
  9. Doba noclegowa: czas pobytu w Domu, który w dniu przyjazdu rozpoczyna się o godzinie 15:00 i kończy się w dniu wyjazdu o godzinie 10:00.
  10. System rezerwacji: system dostępny na stronie piaskowykon.pl, umożliwiający rezerwację oraz zawarcie umowy najmu Domów on-line oraz opłacenie pobytu w sposób zautomatyzowany.
  11. Użytkownik: osoba korzystająca Systemu Rezerwacji.
  12. System płatności: system płatności elektronicznych (w tym płatności kartą) Przelewy24.pl (operatorem kart płatniczych jest PayPro SA, przy ul. Pastelowej 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań, Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068) oraz PayPal (obsługiwany przez Firma PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A z siedzibą pod adresem L-1150 w Luksemburgu).
  13. Trwały nośnik: materiał lub urządzenie umożliwiające przechowywanie przez czas niezbędny, wynikający z charakteru informacji oraz celu ich sporządzenia lub przekazania, zawartych na nim informacji w sposób uniemożliwiający ich zmianę lub pozwalający na odtworzenie informacji w wersji i formie, w jakiej zostały sporządzone lub przekazane.
  14. Regulamin: niniejszy Regulamin.
  • 2 Regulamin, System Rezerwacji
  1. Regulamin określa prawa i obowiązki Zarządcy, Rezerwującego i Gości, związane z korzystaniem z Systemu Rezerwacji, zasadami zawierania umowy najmu oraz z korzystaniem z Obiektu.
  2. Regulamin wiąże Rezerwującego oraz wszystkich Gości i ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa Gości, komfortu pobytu oraz porządku Obiektu.
  3. Warunkiem dokonania Rezerwacji jest zapoznanie się z treścią i zaakceptowanie Regulaminu.
  4. W przypadku nieprzestrzegania przez Rezerwującego lub innych Gości Regulaminu Zarządca ma prawo wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym bez obowiązku zwrotu ceny wpłaconej za pozostały pobyt.
  5. Rezerwujący jest zobowiązany do przekazania treści Regulaminu wszystkim Gościom oraz innym osobom, które w związku z rezerwacją będą przebywały na terenie Obiektu.
  6. Zarządca może zmienić Regulamin. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Zarządcę jednak nie wcześniej niż od momentu opublikowania go w pod adresem piaskowykon.pl/pliki/regulamin_piaskowy_kon.pdf.
  7. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną, Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną o którym mowa w art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r., o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  8. Warunkiem świadczenia usług drogą elektroniczną jest posiadanie przez Użytkownika Urządzenia Końcowego oraz adresu poczty elektronicznej.
  9. Zarządca świadczy następujące usługi Użytkownikom drogą elektroniczną:
    1. dokonanie Rezerwacji Domu i zawarcie umowy najmu,
    2. kontakt z Zarządcą za pośrednictwem formularza.
  10. Warunkiem skorzystania z usług drogą elektroniczną jest wypełnienie Formularza rezerwacji w zakładce „Rezerwuj” i podanie danych tam wskazanych oraz potwierdzenie znajomości oraz zaakceptowanie Regulaminu i wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu skorzystania z usługi (Polityki Prywatności).
  11. Do korzystania z Systemu Rezerwacji, Użytkownik musi spełniać następujące warunki techniczne: urządzenie z dostępem do Internetu i zainstalowaną przeglądarką internetową obsługującą standard HTML 5 oraz włączoną obsługą plików cookies w przeglądarce.
  12. Zarządca informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiąże się z ryzykiem. Użytkownik jest narażony na zainfekowanie Urządzenia Końcowego złośliwym oprogramowaniem. Aby zmniejszyć to zagrożenie Użytkownik powinien posiadać zainstalowane aktualne oprogramowanie antywirusowe.
  13. Zarządca zastrzega możliwość występowania przerw w dostępie do Systemu Rezerwacji.
  14. Zarządca nie odpowiada za niefunkcjonowanie lub niewłaściwe funkcjonowanie Systemu Rezerwacji, które wynika z przyczyn niezależnych od Zarządca w szczególności:
    1. awarii po stronie Użytkownika, w tym nieprawidłowym działaniem Urządzeń Końcowych,
    2. bieżących konserwacji Systemu Rezerwacji mających na celu zapewnienie jego prawidłowego funkcjonowania,
    3. awarii bądź nieprawidłowego świadczenia usług u podmiotów trzecich, które świadczą usługi na rzecz Zarządcy lub Użytkownika,
    4. awarii serwerów lub sieci teleinformatycznych.

 

  • 3 Komunikacja
  1. Głównym kanałem komunikacyjnym jest e-mail (poczta elektroniczna): Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., telefon: +48 609136056 (w tym wiadomości SMS / MMS) oraz System Rezerwacyjny na stronie piaskowykon.pl.
  2. Domy są prezentowane na stronie piaskowykon.pl.

 

  • 4 Możliwe formy płatności
  1. Rozliczenia realizowane są:
  2. z wykorzystaniem Systemu Płatności Przelewy24 (przelewy24.pl),
  3. z wykorzystaniem Systemu Płatności Pay Pal (paypal.com),
  4. z wykorzystaniem przelewów bankowych. Nr rachunku bankowego właściwy do rozliczeń (mBank S.A.):
  • dom „Bakalia”: 61 1140 2004 0000 3002 3203 3256, chyba, że ustalono inaczej.
  • dom „Nol”: 47 1140 2004 0000 3402 7408 9796, chyba, że ustalono inaczej.
  1. Zarządca ma prawo wyboru sposobu dokonania płatności.

 

  1. Nie ma możliwości zmiany Gości w trakcie jednego pobytu.
  2. Pobyt w Domu osoby małoletniej wymaga zgody rodziców lub opiekunów z podpisami opiekunów poświadczonymi notarialnie, o ile małoletni przebywa bez opiekuna ustawowego.
  3. Zarządca zastrzega możliwość anulowania rezerwacji bez podania przyczyny w ciągu 24 godzin od chwili jej dokonania, co należy rozumieć jak odstąpienie przez Zarządcę od umowy najmu. Zarządca ma wówczas obowiązek dokonania niezwłocznego poinformowania Rezerwującego o tym fakcie oraz zwrotu wszystkich wpłaconych środków w ciągu 24 godzin od anulowania Rezerwacji.
  4. W celu dokonania Rezerwacji za pośrednictwem Systemu Rezerwacji Rezerwujący:
  5. wybiera termin przyjazdu, wyjazdu oraz liczbę Gości,
  6. wprowadza swoje dane osobowe tj. imię nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania, numer PESEL,
  7. dokonuje wyboru dodatkowych opcji m.in.. gorącej balii (jacuzzi), sauny, drewna do ogniska, ręcznika do sauny, łóżeczka dziecięcego,
  8. dokonuje wyboru sposobu płatności oraz kwoty (wpłata 40% całkowitej kwoty pobytu lub całości z góry)
  9. dokonuje wyboru metody płatności, tj. Przelewy24, PayPal, przelew bankowy.
  10. Od chwili uzgodnienia (wskazania w Systemie Rezerwacji) terminu wynajmu obiektu (dokonania rezerwacji), czas na wpłacenie zaliczki lub pełnej kwoty za pobyt wynosi 6 godzin. Zaliczka wynosi 40% ceny (ustalanej na podstawie informacji wygenerowanej przez System rezerwacji lub kalkulacji pobytu przedstawionej przez Zarządcę). W sytuacji, gdy rezerwacja dotyczy terminu specjalnego (np. Sylwester, Boże Narodzenie) lub pobytu, który ma się rozpocząć za mniej niż 14 dni, czas na dokonanie wpłaty może zostać skrócony.
  11. Zawarcie umowy najmu Domu następuje w chwili zaksięgowania środków na rachunku bankowym / w systemie płatności przelewy24.pl lub PayPal albo odebraniu dowodu wpłaty/przelewu przez pocztę elektroniczną (e-mail).
  12. Przy wyborze formy płatności „przelew bankowy”, płatność będzie księgowana ręcznie do 1 dnia roboczego. W takim przypadku, w celu potwierdzenia Rezerwacji, należy przesłać w ciągu 6 godzin od rezerwacji potwierdzenie wykonania przelewu e-mailem na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  13. Wybierając płatność przez pl lub PayPal istnieje możliwość opłacenia pobytu płatności m.in. kartą VISA / MasterCard lub błyskawicznymi przelewami on-line oferowanymi przez operatorów płatności. Rezerwujący otrzymuje natychmiastowe potwierdzenie dokonania rezerwacji.
  14. Cena za wynajem zostaje obliczona na podstawie wskazanych terminów pobytu, liczby Gości oraz dodatkowych opcji i kodów (kuponów) rabatowych (w ramach ich dostępności).
  15. Rezerwujący w chwili dokonywania Rezerwacji może dokonać płatności zaliczki w wysokości 40% lub całej kwoty za pobyt. Rezerwacje dokonywane w okresie krótszym niż 30 dni od daty przyjazdu wymagają opłacenia całej kwoty z góry wraz z kaucją.
  16. Po dokonaniu Rezerwacji na podany przez Rezerwującego adres e-mail wysyłana jest wiadomość z potwierdzeniem Rezerwacji ze statusem „Oczekuje na płatność”, a także treścią umowy najmu oraz Regulaminu.
  17. Po zaksięgowaniu przelewu zaliczki / całej kwoty za pobyt lub przesłaniu potwierdzenia takiego przelewu, na podany przez Rezerwującego adres e-mail wysyłana jest wiadomość z potwierdzeniem Rezerwacji ze statusem „Potwierdzona”.
  18. Dokonanie Rezerwacji jest uzależnione od wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach realizacji usługi zakwaterowania oraz komunikacji przed pobytem, w jego trakcie oraz po jego zakończeniu z wykorzystaniem kanałów komunikacji elektronicznej. Szczegółowe informacje na temat gromadzenia i przetwarzania danych osobowych opublikowane są na stronie piaskowykon.pl w zakładce „Polityka prywatności”.
  19. Domów nie można rezerwować na potrzeby organizacji różnego rodzaju imprez, wieczorów panieńskich lub kawalerskich, itp., a także osobom poniżej 21 roku życia bez starszych opiekunów.
  20. Domów nie można rezerwować w związku z prowadzeniem działań o charakterze komercyjnym (np. na potrzeby organizacji sesji zdjęciowych, prezentacji produktów lub usług, szkoleń) bez wcześniejszego ustalenia szczegółowych warunków najmu.
  21. Obu Domów nie można rezerwować łącznie dla jednej zorganizowanej grupy osób.
  22. W Domach dopuszcza się pobyt ze zwierzętami o wadze do 3 kg, po uzgodnieniu warunków pobytu – przed rezerwacją.
  23. Ładowanie pojazdów PHEV (hybrydowych – plug-in), EV/BEV (elektrycznych) z sieci elektrycznej Domu, bez uzgodnienia warunków, jest niedozwolone.
  24. Katalogi i inne informacje pisemne prezentujące ofertę wynajmu Domów, a także informacje podane na stronie internetowej piaskowykon.pl stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy i nie są ofertą w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

 

  • 6 Umowa najmu Domów – zawarcie, zmiana, rozwiązanie
  1. Zawarcie umowy najmu następuje po dokonaniu rezerwacji.
  2. Warunkiem zawarcia umowy najmu jest akceptacja Regulaminu, który stanowi integralną jej część.
  3. Zawarcie umowy najmu Domu może być zrealizowane za pośrednictwem kanałów komunikacji elektronicznej (poczta elektroniczna / strona WWW) poprzez jednoznaczne zaakceptowanie jej treści lub jej podpisanie. O formie zawarcia umowy decyduje Zarządca.
  4. Warunkiem udostępnienia Domu jest zawarcie umowy najmu, opłacenie pobytu oraz przekazanie danych wszystkich Gości, którzy będą przebywać w Domu, w szczególności: imienia, nazwiska, numeru telefonu kontaktowego oraz numerów rejestracyjnych samochodów, które będą parkowane przy Domu. Przekazanie danych nastąpić musi najpóźniej 7 dni przed przyjazdem.
  5. Do zawarcia umowy wymagane jest podanie danych identyfikujących Rezerwującego (m.in. imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, PESEL lub inny nr identyfikacyjny, nr telefonu kontaktowego). Przed sporządzeniem umowy Rezerwujący zostanie poproszony o przekazanie tych danych celem jej przygotowania. W przypadku rezerwacji z wykorzystaniem Systemu rezerwacyjnego – dane te należy podać podczas procesu rezerwacji. W przypadku wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności, uniemożliwiających świadczenie usługi w zakresie określonym umową, Zarządca powiadomi Rezerwującego o rozwiązaniu umowy przed rozpoczęciem pobytu i dokona zwrotu wniesionych wpłat w terminie 14 dni od dnia jej rozwiązania.

 

  • 7 Kaucja
  1. Od Rezerwującego pobierana jest kaucja w wysokości: 1000 zł (dom Bakalia) lub 1500 zł (dom Nol) tytułem zabezpieczenia ewentualnych roszczeń Zarządcy wobec Rezerwującego, w szczególności wynikającej z powstałej szkody, kary umownej, opłat lub wynagrodzenia. Kaucja wpłacana jest najpóźniej wraz ceną za wynajem.
  2. Kaucja jest zwracana na rachunek bankowy wskazany przez Rezerwującego, a w przypadku płatności on-line, na rachunek lub kartę, która została użyta do płatności za rezerwację, w terminie 3 dni od daty wyjazdu, pod warunkiem niestwierdzenia żadnej szkody w Obiekcie. Zarządca nie odpowiada za opóźnienia wynikające z czasu zwrotu przez banki / operatorów płatności.
  3. W przypadku stwierdzenia konieczności dokonania potrącenia, Zarządca poinformuje o tym Rezerwującego, wskazując kwotę potrącenia. Rezerwujący zobowiązany jest do uregulowania należności przewyższającej wysokość wpłaconej kaucji.

 

  • 8 Odstąpienie od umowy najmu, zmiana warunków umowy najmu
  1. Rezerwujący może odstąpić od umowy w każdym czasie przed rozpoczęciem pobytu, jednak zobowiązany jest wówczas do zapłaty odpowiedniej kwoty uzależnionej od momentu odstąpienia od umowy, określonego poniżej.
  2. Odstąpienie od umowy wymaga pisemnego oświadczenia doręczonego Zarządcy drogą listowną lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (wiadomość przesłana na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) lub poprzez wiadomość SMS (numer +48 609136056). Chwili złożenia oświadczenia o odstąpieniu jest chwila doręczenia Zarządcy oświadczenia.
  3. Rezerwujący jest zobowiązany do zapłaty na rzecz Zarządcy opłaty z tytułu odstąpienia od umowy, której zryczałtowana wysokość wynosi:
  4. odstąpienie do 30 dni przed dniem pobytu – 40% całkowitej ceny pobytu;
  5. odstąpienie od 29 do 14 dni przed dniem pobytu – 70 % całkowitej ceny pobytu;
  6. odstąpienie od 13 do 8 dni przed dniem pobytu – 85 % całkowitej ceny pobytu;
  7. odstąpienie na 7 dni przed dniem pobytu lub później – 95 % całkowitej ceny pobytu.
  8. Opłata podlega rozliczeniu z wpłaty dokonanej przez Rezerwującego. Ewentualna różnica zwracana jest Rezerwującemu w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy przez Rezerwującego, na wskazany przez niego rachunek bankowy.
  9. Rezerwujący ma prawo do zmiany terminu pobytu na następujących warunkach (spełnionych łącznie):
  10. zmiana następuje nie później niż 60 dni kalendarzowych przed pierwotnym terminem przyjazdu,
  11. wskazany nowy termin jest dostępny,
  12. wskazany nowy okres pobytu obejmuje przynajmniej tę samą liczbę nocy, co pobyt pierwotny,
  13. wskazany nowy termin pobytu ma miejsce w tym samym roku kalendarzowym, co pierwszy dzień pobytu terminu pierwotnego,
  14. Rezerwujący ureguluje ewentualną różnicę w cenie pobytu wynikającą z cennika dla danego okresu.
  15. Rezerwujący ma prawo przenieść na osobę spełniającą warunki zawarcia umowy najmu Domu wszystkie przysługujące mu z tytułu umowy uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej umowy obowiązki. Przeniesienie uprawnień i przejęcie obowiązków jest skuteczne, jeżeli Rezerwujący poinformuje o tym na piśmie Zarządcę nie później niż 5 dni przed przyjazdem. Za nieuiszczoną część ceny pobytu Rezerwujący oraz osoba przejmująca jego uprawnienia odpowiadają solidarnie.
  16. W sytuacji, gdy przed pobytem Zarządca jest zmuszony zmienić główne parametry pobytu (data przyjazdu lub wyjazdu, ilość Dób Noclegowych, liczba Gości) bądź nie jest w stanie spełnić specjalnych wymagań (na których spełnienie strony wyraziły zgodę w umowie) niezwłocznie powiadomi o tym Rezerwującego.
  17. W powiadomieniu o zmianie Zarządca informuje Rezerwującego o: zmianach warunków umowy oraz ewentualnym wpływie tych zmian na cenę, a także terminie na odstąpienie od umowy. Rezerwujący ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 72 godzin od otrzymania informacji o zmianie parametrów pobytu jedynie w przypadku zmiany najistotniejszych warunków umowy, przez co rozumie się zmianę terminu, ilość noclegów i ilość osób. W przypadku odstąpienia od umowy, Rezerwującemu zwracana jest całość wpłaconych środków w terminie 14 dni od dnia doręczenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W przypadku zmiany pozostałych parametrów pobytu, Zarządca niezwłocznie poinformuje o rodzaju zmiany i wpływie tej zmiany na cenę.
  18. W przypadku wystąpienia Siły Wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy najmu, umowa najmu wygasa, a wpłacona kwota jest zwracana w części uzależnionej od momentu, w jakim zaistniała Siła Wyższa:
  19. w przypadku zaistnienia Siły Wyższej w terminie do 30 dni przed datą rozpoczęcia pobytu Rezerwującemu zwracana jest cała kwota
  20. w przypadku zaistnienia Siły Wyższej w terminie od 29 do 1 dnia przed datą rozpoczęcia pobytu Rezerwującemu zwracane jest 75% wpłaconej kwoty.

 

 

  • 9 Ceny, terminy płatności
  1. Ceny, jeżeli są prezentowane na stronie obiektu (cennik, ceny specjalne), mają charakter przybliżony i orientacyjny – nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Dokładna cena pobytu podawana jest w System Rezerwacji po wprowadzeniu parametrów pobytu (m.in. wskazania Domu, daty przyjazdu i wyjazdu, liczby osób oraz opcji dodatkowych). Ceny mogą w trakcie sezonu ulegać zmianom.
  2. W przypadku płatności przelewem bankowym (zwykłym), wpłacenie zaliczki realizowane jest na wskazany rachunek bankowy. W tytule przelewu należy umieścić: nazwisko Rezerwującego oraz datę pobytu (od…do…). Pozostałą część opłaty za pobyt wraz z kaucją należy uregulować przelewem – do 30 dni kalendarzowych przed przyjazdem.
  3. Płatności z wykorzystaniem systemu Przelewy24 lub PayPal realizowane są w sposób zautomatyzowany. Pozostałą część opłaty za pobyt wraz z kaucją należy uregulować z wykorzystaniem tego samego systemu płatności – do 30 dni kalendarzowych przed przyjazdem.
  4. W razie nieuregulowania przez Rezerwującego pozostałej części ceny za pobyt w terminie do 30 dni przed datą przyjazdu, uznaje się, że sobą Rezerwująca wypowiedziała umowę, a Zarządca nie ma obowiązku zwrotu wpłaconej już zaliczki.

 

 

  • 10 Odbiór Domu
  1. Odbiór o możliwy jest od godziny 15:00 do godz. 23:59 w dniu przyjazdu. Przed godziną 15:00 nie ma możliwości przebywania w Obiekcie oraz na terenie posesji.
  2. Goście otrzymują w chwili odbioru komplet kluczy i breloków oraz opasek zbliżeniowych, które zobowiązani są zwrócić (pozostawić w obiekcie) w dniu wyjazdu. Zgubienie kluczy powoduje obowiązek uiszczenia opłaty w wysokości 500 zł. Zgubienie opaski / breloka zbliżeniowego powoduje obowiązek uiszczenia opłaty w wysokości 100 zł za szt.
  3. W przypadku skrócenia pobytu niewynikającego z winy Zarządcy, należność za niewykorzystany czas pobytu nie podlega zwrotowi.
  4. W przypadku nieprzybycia Gościa w wyznaczonym terminie do godziny 7:00 dnia następnego, przyjmuje się, że Rezerwujący odstąpił od umowy. Wniesiona opłata nie podlega wówczas zwrotowi.

 

  • 11 Pobyt w Domach
  1. Zarządca zapewnia warunki wypoczynku Gości oraz czystość i porządek w Domach w dniu przyjazdu – przed zameldowaniem.
  2. Goście podczas pobytu winni stosować się do zapisów „Instrukcji obsługi domu”, dostępnej w każdym Domu, w szczególności w zakresie zachowania zasad bezpieczeństwa, utrzymania porządku i korzystania z urządzeń, a także zobowiązani są do zapoznania się z regulaminami użytkowania infrastruktury Obiektu (m.in. basen, gorąca balia, sauna, plac zabaw) oraz ich przestrzegania.
  • Zarządca zastrzega prawo weryfikowania przestrzegania zapisów regulaminów przez Gości w trakcie ich pobytu.
  1. arządca ma prawo odmowy dokonania rezerwacji, zawarcia umowy lub do odstąpienia od umowy, jeżeli Goście lub Rezerwujący podczas poprzedniego pobytu nie przestrzegali Regulaminu. W takiej sytuacji Zarządca zwróci zaliczkę (o ile została wpłacona) lub pełną kwotę za pobyt (o ile została wniesiona) Rezerwującemu.
  2. W sezonie grzewczym Domy ogrzewane są kominkiem z rozprowadzeniem ciepła. Opalanie w kominku leży po stronie Gości. Opał do kominka, w ilości odpowiedniej do utrzymania optymalnych warunków komfortu cieplnego w trakcie pobytu (zgodnie z przyjętymi normami), zapewnia Zarządca. Wykorzystanie przydzielonego zasobu drewna i udostępnienie kolejnego może wiązać się z dopłatą.
  3. Zakazuje się palenia w kominku innym materiałem (w szczególności foliami, plastikami, ubraniami, innymi odpadami, itp.), niż przygotowanym przez Zarządcę drewnem. Zakazuje się również pieczenia / podgrzewania w nim żywności, czy suszenia przy nim ubrań. Korzystanie z kominka jest możliwe wyłącznie w sposób wskazany przez Wynajmującego.
  4. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w Domach obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu, świeczek, podgrzewaczy, itp., a także zakaz używania jakichkolwiek urządzeń zasilanych energią elektryczną lub gazową, niestanowiących wyposażenia domu, a mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe, w szczególności grzałek elektrycznych, grzejników, żelazek oraz palników gazowych, czy piecyków.
  5. W Domach obowiązuje zakaz palenia tytoniu oraz używania papierosów elektronicznych. Do tego celu wyznaczone są miejsca na zewnątrz obiektu (dostępne są popielniczki). Goście zobowiązani są do posprzątania popielniczek przed zakończeniem pobytu i opuszczeniem obiektu.
  6. W przypadku stwierdzenia palenia tytoniu lub podobnych produktów w domu, Rezerwujący będzie obciążony opłatą dodatkową wynikającą m.in. z konieczności przeprowadzenia zabiegów dearomatyzacyjnych obiektu w wysokości do 1500 zł.
  7. W trakcie pobytu Goście samodzielnie utrzymują porządek w obiekcie (odpowiedni sprzęt jest dostępny na miejscu: odkurzacz, mop, wiaderko, miotły, itp.) w trakcie pobytu. Goście zobowiązani są do posprzątania po sobie przed opuszczeniem obiektu i zakończeniem pobytu (sprzątanie końcowe). Nadmierne zanieczyszczenie obiektu oraz jego otoczenia będzie skutkowało naliczeniem dodatkowych opłat. Wysokość opłat uzależniona jest od rodzaju i skali nieporządku.  
  8. W Domach obowiązuje używanie wyłącznie miękkiego obuwia domowego. Obuwie używane na zewnątrz (w szczególności górskie), należy pozostawiać w wyznaczonym do tego pomieszczeniu (przedsionku). Goście winni posiadać własne obuwie domowe. Wchodzenie na schody i piętro w obuwiu zewnętrznym oraz w obuwiu mogącym uszkodzić drewnianą podłogę jest niedozwolone.
  9. Parkingi przy Obiekcie są parkingami niestrzeżonymi. Zarządca nie ponosi odpowiedzialności za kradzież lub uszkodzenie pojazdów mechanicznych lub innych urządzeń należących do Gości, chyba, że szkody zostały wyrządzone bezpośrednio z winy Zarządcy.
  10. Zabrania się wynoszenia z pościeli, narzut, ręczników, koców i innych przedmiotów będących wyposażeniem obiektu (z wyjątkiem przygotowanych ręczników basenowych (kolorowych) lub dodatkowych ręczników zamówionych do sauny), a także używania ich niezgodnie z przeznaczeniem.
  11. Odśnieżanie drogi dojazdowej do obiektów (prowadzącej od głównej drogi asfaltowej w Mniszkowie) leży po stronie Zarządcy, jednak w przypadku szczególnie trudnych warunków (obfite opady), czas odśnieżenia może ulec wydłużeniu, co nie może być tytułem do roszczeń ze strony Gościa. Obiekty wyposażone są w łopaty do odśnieżania – do dyspozycji Gości.
  12. Na terenie Obiektu mogą przebywać wyłącznie Goście. Dane wszystkich osób przebywających w obiekcie należy podać przed przyjazdem. Obecność osób trzecich wymaga każdorazowo uzyskania wcześniejszej pisemnej zgody Zarządcy. W przypadku stwierdzenia, że w Domu przebywa większa ilość Gości niż umówiona, Zarządca ma prawo dochodzić od Osoby Rezerwującej karny umownej w wysokości 5000 zł.
  13. Na terenie obiektu Piaskowy Koń obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22.00 do 7.00. W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby przebywające na terenie Obiektu mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju lub pobytu innych osób oraz mieszkańców miejscowości, a w szczególności drugiego Domu (dot. m.in. odtwarzania muzyki i hałasowania na zewnątrz domu). Goście zobowiązani są do niehałasowania również w ciągu dnia – zgodnie z zasadami współżycia społecznego.
  14. Zarządca wyłącza odpowiedzialność dotyczącą braku możliwości świadczenia usług, bądź ich ograniczenia wynikających z braku dostawy energii elektrycznej, nie wynikającej z winy Zarządcy.
  15. Przedmioty pozostawione przez Gości po opuszczeniu Obiektu zostaną odesłane na wskazany adres na ich koszt, po wcześniejszym powiadomieniu o tym fakcie.
  • 12 Odpowiedzialność za szkody
  1. Rezerwujący jest zobowiązany do naprawienia wszelkich szkód powstałych w Obiekcie w związku z niewłaściwym wykonywaniem umowy lub na zasadzie winy, w tym za szkody wyrządzone przez Gości oraz osoby odwiedzające Rezerwującego, nie będące Gośćmi. Szkoda oznacza zarówno szkodę powstałą jak i utracone korzyści.
  2. Rezerwujący i Goście są odpowiedzialni za utrzymanie porządku oraz stan techniczny Obiektu zgodnego z tym, w jakim przekazano im Obiekt. Nie są oni odpowiedzialni za normlane zużycie rzeczy.
  3. Wszelkie szkody należy zgłaszać Zarządcy na bieżąco SMSem, MMSem, telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail w celu umożliwienia ich szybkiego usunięcia.
  4. W przypadku trwałego zabrudzenia pościeli lub ręczników (w szczególności krwią, farbą do włosów, flamastrem, długopisem), rzeczy te zostaną zutylizowane, a Rezerwujący będzie obciążona kosztem zakupu nowych kompletów.
  5. Goście są zobowiązani sprawować opiekę nad osobami nieletnimi przebywającymi w Obiekcie. Goście ponoszą pełną odpowiedzialność za osoby, którymi się opiekują - w szczególności - podczas korzystania z basenu, sauny, placu zabaw i innych urządzeń będących na wyposażeniu Obiektu (infrastruktura towarzysząca).
  6. Zarządca nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w Domach rzeczy, w szczególności rzeczy wartościowe.
  7. Na terenie Piaskowego Konia zakazuje się przeprowadzania lotów dronem.
  • 13 Korzystanie z infrastruktury towarzyszącej
  1. Przed rozpoczęciem korzystania z infrastruktury towarzyszącej należy bezwzględnie zapoznać się z regulaminem poszczególnych urządzeń, m.in. basen, gorąca balia, sauna, plac zabaw i stosować do jego zapisów. Regulaminy dostępne są w obiekcie.
  2. Zarządca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody na osobach lub mieniu wynikłe z nieprawidłowego korzystania z urządzeń stanowiących wyposażenie Domów oraz infrastruktury towarzyszącej.
  3. Goście mogą korzystać wyłącznie z infrastruktury zlokalizowanej przy Domu, w którym są zameldowani na pobyt (Goście z jednego domu, nie mogą korzystać z infrastruktury drugiego domu), chyba, że zostało uzgodnione inaczej.
  4. W przypadku gwałtownych zjawisk atmosferycznych (silne wiatry), Goście powinni zabezpieczyć meble ogrodowe (stoły, stoliki, krzesła, itp.) tak, aby nie uległy uszkodzeniu (np. przenieść w bezpieczne miejsce).
  5. Baseny przy Domach dostępne są sezonowo (maj-wrzesień). Nie są ogrodzone. Woda w basenach poddawana jest filtracji, chlorowaniu i innym zabiegom dezynfekcyjnym. Woda w basenach jest podgrzewana w okresach wskazanych na stronie www.piaskowykon.pl Zarządca nie zapewnia ratownika na basenie. Korzystanie z basenu dobywa się na własną odpowiedzialność z zachowaniem zasad Regulaminu korzystania z basenu (dostępnym w obiekcie).
  6. Goście przyjmują do wiadomości, że Zarządca dokłada wszelkich starań co do jakości wody w basenie, jednak korzystanie z basenu może być obarczone ryzykiem infekcji.
  7. Niedozwolone jest samowolne zmienianie parametrów pompy ciepła podgrzewającej wodę w basenie, ani regulowanie pozostałych urządzeń będących częścią instalacji basenowej. We wskazanych na stronie piaskowykon.pl okresach woda podgrzewana jest maksymalnie do poziomu 31 st. Goście mogą być zobowiązani do przykrywania basenu specjalną folią, celem utrzymania temperatury wody. Spadek temperatury wody na skutek wystąpienia ponadnormatywnych zjawisk atmosferycznych, m.in. intensywny lub długotrwały opad, spadek temperatury powietrza o więcej niż 20 st. C w stosunku do temperatury wody basenowej. Woda podgrzewana jest do godziny 21:30.
  8. Gorąca balia. Dostępna jest zgodnie z dokonaną rezerwacją. Korzystanie z gorącej balii odbywa się na własną odpowiedzialność, z zachowaniem zasad Regulaminu korzystania z gorącej balii (dostępny w Domu). Balia przeznaczona jest dla osób dorosłych. Korzystanie z balii przez dzieci realizowane jest na odpowiedzialność rodziców (opiekunów) i pod ich pełną kontrolą. Niedozwolone jest samowolne zmienianie parametrów instalacji grzewczej w gorącej balii. Po zakończeniu korzystania z gorącej balii należy ją każdorazowo przykrywać.
  9. Właściciel / Zarządca wyłącza odpowiedzialność za utrzymanie deklarowanej temperatury wody w basenie (jeżeli dotyczy pobytu) w przypadku przedłużającej się przerwy w dostawie energii elektrycznej.
  10. Sauna. Dostępna jest zgodnie z dokonaną rezerwacją. Korzystanie z sauny odbywa się na własną odpowiedzialność, z zachowaniem zasad Regulaminu korzystania z sauny (dostępnym w Domu).
  11. Nie wolno pozostawiać dzieci bez nadzoru na balkonach lub tarasie. Balkony i taras mają możliwość zablokowania drzwi przed otwarciem przez dzieci.
  12. Udostępnione grille murowane mogą być opalane wyłącznie brykietem lub węglem drzewnym. Zabrania się opalania ich drewnem. Za opalanie grilla drewnem Rezerwujący zapłaci karę umowną w wysokości 1000 zł.
  13. Zabrania się używania drewna opałowego (przeznaczonego do kominka) do palenia w ognisku. Za używanie drewna opałowego, które jest przeznaczone do kominka, do palenia w ognisku, Rezerwujący zapłaci karę umowną w wysokości 1000 zł. Drewno na ognisko można zamówić w trakcie rezerwacji lub w trakcie pobytu u Zarządcy.
  14. Zabrania się demontażu kamiennych murków oraz innych elementów dekoracyjnych, a także niszczenia zieleni zlokalizowanych wokół obiektów Piaskowy Koń.
  15. Teren na którym posadowione są domy Piaskowy Koń jest ogrodzony częściowo. W ich pobliżu zlokalizowane są oczka wodne, które również nie są ogrodzone. Efektem jest możliwość pojawienia się dzikiej zwierzyny w pobliżu obiektu (sarny, zające, borsuki, itp.), a także zwierząt gospodarskich i domowych.
  16. Podjazdy, parkingi, składy drewna, altany grillowe i miejsca na ognisko są monitorowane. Obraz kamer jest rejestrowany i czasowo przechowywany na nośnikach elektronicznych.
  17. Na terenie Obiektu niedozwolone jest używanie fajerwerków.
  18. Zabrania się dokarmiania zwierząt (w szczególności psów i kotów) w okolicy Obiektu.
  • 14 Reklamacje dotyczące świadczenia usług drogą elektroniczną
  1. Zarządca zobowiązuje się dołożyć należytej staranności w celu zapewnienia najwyższej jakości usług zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie.
  2. Użytkownik może zgłosić do Zarządcy reklamację, jeżeli stwierdzi, że usługa nie została wykonana bądź została nienależycie wykonana.
  3. Użytkownik może złożyć reklamację: w formie wiadomości przesłanej pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub w pisemnie na adres Zarządcy Piaskowy Koń Natalia Poniatowska-Wasiak, 58-520 Mniszków 6a.
  4. Użytkownik, składając reklamację, powinien podać swoje imię i nazwisko lub nazwę, jeśli jest przedsiębiorcą, opisać na czym polega niewykonanie bądź nienależyte wykonanie usługi oraz termin wykrycia nieprawidłowości.
  5. Zarządca niezwłocznie po wpłynięciu reklamacji potwierdzi fakt jej przyjęcia Użytkownikowi za pomocą poczty elektronicznej lub pisemnie, podając jednocześnie numer jaki nadano reklamacji.
  6. Zarządca rozpoznaje reklamację Użytkownika niezwłocznie, nie dłużej jednak niż w terminie 14 dni od jej otrzymania.
  7. Zarządca poinformuje Użytkownika o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej lub listownie na wskazany wcześniej przez Użytkownika adres.
  8. W przypadku nieuwzględnienia przez Zarządcę reklamacji Użytkownika, Użytkownik, który jest konsumentem, może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Użytkownikiem a Zarządcą, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
  • 15 Postanowienia Końcowe
  1. Zmieniony Regulamin będzie miał zastosowanie do zdarzeń mających miejsce po jego wejściu w życie, zaś dla zdarzeń mających miejsce przed jego wejściem w życie zastosowanie będzie miał poprzedni Regulamin.
  2. Przewidziane w Regulaminie kary umowne nie wykluczają dochodzenia naprawienia szkody przewyższającego karę umowną.
  3. Wszelkie spory pomiędzy Zarządca a Użytkownikiem będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
  4. W kwestiach niezawartych w Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego.

Luksusowe domy w górach.
Jacuzzi, sauna,
podgrzewany basen
- na wyłączność

Image
© 2024, Piaskowy Koń - Mountain Lodge & SPA

Adres

Piaskowy Koń
58-520 Mniszków 6B/6C
woj. dolnośląskie
Polska

Rezerwacje i zapytania

Obserwuj nas

Lubimy ciasteczka, a Ty?
Na naszej stronie internetowej używamy ciasteczek (plików cookie).
Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies).
Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Pamiętaj proszę, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne, a dokonanie rezerwacji nie będzie możliwe.